DODIG D.O.O.
Početna | Novosti | O nama | English

Knjigovodstveni servis Dodig d.o.o.

Prepustite nama brigu o Vašem knjigovodstvu.

Bilo da počinjete novi posao i tražite knjigovodstveni servis koji će vas voditi od početka, ili ste zainteresirani za prelazak kod nas, javite nam se na telefon: 098 911 4973 ili e-mail: info@dodig.hr i dogovorite sastanak.

Knjigovodstvene usluge

Pod uslugom vođenja poslovnih knjiga za d.o.o.-e i obrtnike podrazumijevamo sva knjiženja, izrade i slanja svih izvještaja i obrazaca za koje su inače zadužena knjigovodstva, izradu obračuna plaća sa slanjem pripadajućih obrazaca a vama datoteka za isplate koje učitate u internet bankarstvo, te obavljamo i određene administrativne usluge koje smatramo da su dio redovnih poslova knjigovodstvenog servisa.

Cijene se ugovaraju ovisno o specifičnostima vaše tvrtke. Možemo vam ponuditi sljedeće pakete, koji se mogu dodatno prilagoditi vašim potrebama:

Ako ste zainteresirani, javite se, opišite vaše potrebe, pa Vam možemo sastaviti detaljnu ponudu.

Administrativne usluge

Za naše klijente radimo i određene administrativne usluge koje su uključene u cijenu vođenja knjiga i koje smatramo dijelom redovnih poslova knjigovostvenog servisa: prijava i odjava radnika, pomoć s dokumentacijom za radne dozvole stranaca, priprema dokumentacije za kredite, potpore i natječaje, i slične usluge koje je po prirodi stvari knjigovostveni servis može najbolje obaviti i ima podatke na raspolaganju.

Ako su vam potrebne dodatne administrativne usluge, od izdavanja računa do pisanja raznih dopisa, njih se može dodatno ugovoriti. Ako vas nešto zanima - pitajte. Vjerovatno smo se već susreli s tim, ili možemo doznati kako to napraviti.

Želite se prebaciti s dosadašnjeg knjigovodstva?

Uobičajeno vrijeme za prebacivanje u novi knjigovostveni servis je u prvom mjesecu nove godine, gdje "novi" servis vodi sve obveze od početka nove godine a "stari" knjigovostveni servis ima obvezu sastavljanja završnog računa koji se, kada je gotov, unosi kao početno stanje.

Naravno, moguće se i prebaciti tijekom poslovne godine. U tom slučaju mogu postojati posebni troškovi, ovisno o stanju dosadašnjeg knjigovodstva. U slučaju da postoje neriješeni "repovi" preostali od prošlog knjigovodstva, možemo i njih riješiti u dogovoru s Vama, a što ćemo naplatiti po dogovoru nakon što utvrdimo stanje. Najčešći su problemi s nepovezanim uplatama JOPPD, a što ćemo utvrditi nakon prebacivanja te vas obavijestiti o cijeni.

U praksi, ukoliko ste do sada uredno poslovali s dosadašnjim knjigovodstvenim servisom, oko prebacivanja nema nekog problema.